poniedziałek, 2 września 2013

Podsumowania - sierpień 2013

I kolejny miesiąc za nami! W sierpniu udało mi się opublikować piętnaście tekstów(czyli o dwa mniej niż w listopadzie). Spadek ten nie może być jednak powodem do zmartwień - wszak praktycznie wszystkie artykuły były znacznie dłuższe niż przed miesiącem. Poniżej możecie się zapoznać z zestawieniem miesięcznym tekstów!



Najchętniej czytane recenzje:

Dziwić nie może, że do najchętniej czytanych recenzji zaliczały się te dotyczące nowości. 

Najchętniej czytane teksty "nierecenzenckie":
1. Najpiękniejsze kwiatki z przedwojennej prasy kobiecej(jest to również tekst najchętniej komentowany!)

Jestem zszokowany, bo tekst numer pięć to jeden z moich zdecydowanych faworytów...

Warto napisać parę słów na temat dalszego(planowanego!) rozwoju. Otóż w najbliższym miesiącu planuje zmienić logo i szatę graficzną(a jako, że już nowe widziałem to mogę powiedzieć jedno - jest znakomite!). Zdecydowałem też, że powoli będę odchodził od formuły recenzenckiej, stopniowo zwiększając udział tekstów eseistycznych. Dlaczego? Bo takie(zgodnie ze statystykami) podobają się bardziej. A mi sprawiają znacznie więcej radochy :-). 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chcesz zostawić komentarz? Super, dziękuję! Pamiętaj jednak o netykiecie :-).